About Me

My photo
あ な は ず っ と 一 緒 に い っ た い

Thursday, September 4, 2008

13July~24July2008

13July2008

Close eyes think you…T T…I don disturb you already…Sleep la…Good night

曾经听说过……缘分是注定的,也许前世你我只是擦肩而过,彼此都不认识。现在你我认识了,却没有太多机会一起玩,一起闹。只想说,我珍惜你。

14July2008

Haha…No me at behind you sure bored…No my sound sure bored…Hehe

_____________________________

Hehe…See you tomorrow…Hehe…I will miss you…Haha

读这信息

你已欠我一个拥抱

删这信息

欠我一个吻

存这信息

欠我一个约会

要是回复

你欠我全部

要不回复

你就是我的

看着办咯…Haha

Hehe…Don forget you are mine de wor…And many many…Haha…Ok la…Chat tomorrow lo…Night…Sweet dream…

男生用手摸女生的头或留海,代表喜欢她。这小动作显示疼爱,呵护,安全感!回传意味他喜欢你!

17July2008

我真的撑不下去了……我很辛苦……很累了……在这个家,哭多过笑……我很羡慕你们能跟家人那么好……为什么我不能?每当听到你们说跟爸妈怎样怎样……我真的很羡慕……而我呢?

When close eyes…thinking you jor…Hehe

_________________________________

18July2008

Dear ar…I got many question ask you oh…Hehe…你喜欢什么类型的女生的噢?还有做你女朋友要什么条件?你的空才回我啦……Muackz…

Really ar? Me also happy…So enjoy…And with you together de time over so fast Oh…

19July2008

Ya…So happy…She know you are mine boy friend

20July2008

Morning dear, I wake up jor and with parents go eat breakfast…Why you so early wake up geh? Muackzzz…Morning kiss…Hehe.

Dear, I sleep lo. Today when with you together so happy and thanks your parent. Tomorrow I need wake up early. Cause my mum want me accompany her go temple…See you tomorrow. Good night. Have a sweet dream. Miss you and love you. Muackzzz…

21July2008

Want I teach you? Tomorrow I teach you want? Hehe…I be your teacher…Then you and 进步 faster

Erm…不是不好……跟我不是很熟的人才会叫的……我喜欢听别人叫我于静或静……感觉较亲切

如果我只剩下15分钟的寿命,你会有什么话想跟我说?回答后再发给15个人你会有很多惊喜,因为你将得到很多答案……一定要回答噢……

我想告诉你……我爱你……虽然在一起不是很久……可是跟你一起的时间是快乐的……这样就心满意足了……在最后的十五分钟我都会让你开心的笑……我爱你

Ok la…Hehe…Good night. Sweet dream too…But must dream of me…Muackzzz…Love you too.

22July2008

Yaya…So is pig worm…Haha…Wah…So good neh your dream….Hehe

Haha…你向我求婚啊?I early at school jor… You dsy you early come….Hxxxx

Today I bought jor one shoes… Hehe…

为什么说我幸福

Hehe…Sure got. Qq so manners one… But I not too like…hehe…

我压力会很大……真的很怕会fail……有种想哭的感觉

23July2008

My lunch is magi…T.T

Who are you o

I want online Oh...Really so bad mood!! This phone number I set in my friend and family jor lo…

当 情人做了自己 不喜欢的事,解决;不一定要用沉默或是冷漠来让对方知道自己正在生气!竟然对方也知道你不喜欢,但还是坚持要做的话,为什么你不曾想过包容他呢?竟然爱 了,就不应该只让对方做你自己想做的事!每一个人都有想完成的事情,你何不跟他一起达成或是守在他身旁为他加油打气呢?如果爱要思前想后,那就不对了!未 来要走的路还很长,要一起完成的事情和磨难还很多!如果打从一开始彼此没有默契的话,你们就不会走到这里吧?!试想想,你们曾经拼肩走过的日子,经过的事 情让你们领悟了多少?曾经有这样的一个故事,“眼睛和眼睫毛”:说,“眼睛总是望着遥远不可及的远方,可是……它却从来都没发现那个待在它身边对它总是不 离不弃的眼睫毛!”

包容并不是一件很难的事,如果是相爱,即使彼此受伤也可以一起走到尽头!!千万不要为了一次的背叛或事误而放弃!试着让自己的爱情画上完美的句点吧!!

Late reply…

Don know how to write can use pin yin de ma…If you no do wrong thing you no need worried also.

Are you busy? If ya…Then tell me… When free only find me!!

Don know why so easy angry…Sorry…My tai du so bad.

Hehe…Thanks what Oh…Be people de gal friend sure want good.

Aiyo…Its over. No need sorry la…I not small gas one…Hehe…

Ya la… Next time if got I tell you la… Hehe…

Ya la. I know de la. Dear ar…I got what 优点?

Sad will cry also is you dian? Many is how many o? Say all leh…Hehe…And I wen rou meh?

Hehe…Nice to hear Oh…Haha…! Happy then good lo…Hehe…Then que dian leh?

So like to paiseh is cute thing. Hehe…Myself de yi jian actually got de…Hehe…

You dian is 会迁就人会安慰人咯不会那么快生气会讲笑…then…Que dian is…还没看见

Haha…Ya…Still not yet got que dian…This ar… Erm… You will easy forget thing de meh?

Haha…That same with me…I also so lazy de…

This call one pair…Haha…!!

No? Lol……Erm…Ask you a question…If your Gal friend very famous….And many people want know her…You will how o?

Don think too much la. Aiyo…Muackzzz…Love you. Hehe. Haiz…Many people got my phone number. Don know them how get it.

24July2008

T.T

Actually im crying

Long story…关于家庭

我真的那么任性吗?

En…我很大小姐脾气吗?

Same…Feel also can know I happy…Hehe…

So long gas de Oh…Haha…Hxxx…Miss the san ding oh…

Yer…Is them miss me then keep ask me must them Oh…So make me miss them jor…Ya lo. If can till morning so good Oh…Just now so sweet. Hehe

Hehe…I also feel sweet. Miss you tim…Miss your hug…

Hehe…When hug you, really so warm Oh…Very comfortable…Hxxx…Miss mine Qq star…

Ya lo…My brain stop at there jor…Keep think just now de memory…So happy…Time over also fast…

Aiyo…Im not the best. Many people best then me geh…Love you too…Actually with you together is so enjoy one…Cause be4 I with my xbf gether I so silent one. But with you gether, I be back myself…

Ya lo…But now not same…So happy, so enjoy…What also can say…What also can do…Noisy also can…haha…

Ya mah…以前怕男朋友不喜欢Then就很斯文…and silent…Now not same lo. Haha…So enjoy…No la. Lay on bed now.

Ya…Agree. I know im cute de bah…Haha…!.Bler…You not at bedroom now meh? Still in front computer ar?

Aiyo…Don scare la. Now late jor…Off computer la…Then go back room…After that be pig…

Wah…Don want la…You tired de la…Morning till now no sleep Oh…Just now out again…Don want don want. Sleep now la…You not a robot also.

Lol…You are…Ok la ok la…Hehe…Dear, tomorrow morning call me wake up…ok?

Pig………

_____________________________________________________________________

Yer…Ok la…Ok la…我牺牲acc you be pig…


Hehe...Good morning...and good night...Sweet dream ya. Dream of me...Dream of just now. Muackzzz...Miss you and love you.

No comments: